Giffgaff outages and service status in Ramsgate, England
No problems detected
If you are having issues, please submit a report below.
- Giffgaff generated 0 outage signals in the last 24 hours around Ramsgate, including 0 direct reports.
Giffgaff is a mobile telephone network running as a Mobile Virtual Network Operator using the United Kingdom O2 network.
Problems in the last 24 hours in Ramsgate, England
The chart below shows the number of Giffgaff reports we have received in the last 24 hours from users in Ramsgate, England and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
At the moment, we haven't detected any problems at Giffgaff. Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
Giffgaff Issues Reports Near Ramsgate, England
Latest outage, problems and issue reports in Ramsgate and nearby locations:
-
John Humphreys (@MrJohnHumphreys) reported from Littlebourne, England@catherine_mayer I managed one month with EE (via UW) before leaving. Terrible signal - like it was 2001 again - both in town and the countryside. Went back to O2 via Giffgaff, not probs at all now.
Giffgaff Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
kakarot (@kakarotx92) reported@giffgaff what sort of network cuts your internet just because one is in a call..... ******* piss take.
-
Nipperswow (@Gavinking999) reported@jnoley @O2 Do what I did when they out it up I terminated the contract and moved to @giffgaff same network cheaper price and if you're still paying for your handset that continues no need to change the way you pay for that
-
Pete Lawson (@stitch_83) reportedRaised a complaint with @giffgaff on 20th Feb, despite constant chasing still can’t send messages, access voicemail or receive calls… agent responses just say thank you for your patience please bear with us. Really poor customer service ….
-
Sam Greenland (@SprocketEtQuill) reported@virginmedia Another Virgin Media engineer came out again to bury the cable from house to street. The cable is now in trunking over ground and the internet service was severed. You have said it will take yet another on-site engineer to fix the connection and left me without a connection for the week - until an engineer is available. You have, however, paid £100 towards the cost of the alternative internet provider. Your logic was £30 for data (on a #GiffGaff SIM card which I chose) and £70 for a dongle. I bought a £120 4G modem for external use that connects directly to my #Unifi switch on WAN2, bypassing your hub altogether and giving a connection back to my whole house rather than just one computer with a USB port. Given it's taken since November to bury this cable, I'm not convinced tomorrow's engineer will be able to fix the connection or bury the cable. We will see how the day unfolds. Your contact centre staff all aim to be very helpful, and your service (when it's working) does provide a decent connection most of the time, but your implementation is lacking.
-
Siah (@Isi868) reported@giffgaff your robot that only works during a specific time in the week is annoying me. What's the point? Customers need support. How can I get the help I need?
-
Adil (@AKolil) reported@techtoby__ Get an eSim from a different network and switch around when the internets slow or down. I’ve got unlim EE physical sim and giffgaff eSim as a backup👌
-
***** Acasa (@guidoacasa) reported@SatanicTaxi @giffgaff @EE For the information of others. No extra help to me having a Giffgaff second sim because my main one is O2.
-
AM (@itsmeitsmeandy) reported@bt_uk and by any chance if you @giffgaff can actually get of your backsides and at the very least give me a engineer appointment date been waiting a month now nothing maybe i should cut out the middle man and contact your friends @virginmedia directly
-
j8hnb (@j8hnb2010) reported@EE @giffgaff wtf happened to unlimited data goodbag or a plan with unlimed data for pay as you goade it so hard to purchase ffs
-
Tom Leach (@TomLeach1291591) reported@giffgaff Post code is nr18 0xz Norfolk area. It's been crap for 10 days or so and I've lost earnings because of it ! 😔 U claimed last week it would be sorted then u just changed the date . Says 8pm tonight will be back on but I doubt that. Works fine midnite time. It's a joke .