AOL Outage in Brooklyn, Kings County, New York

AOL (America Online) is an internet portal as well as an internet service provider. As an ISP, AOL offers dial up internet through its AOL Advantage plans.

 No problems detected at AOL

AOL problems in the last 24 hours in Brooklyn, New York

AOL Outage Chart in Brooklyn, Kings County, New York

At the moment, we haven't detected any problems at AOL. Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments.

Most Reported Problems:

E-mail
(93.24%)
Internet
(4.50%)
Total Blackout
(1.58%)
Wi-fi
(.45%)
Phone
(.23%)

AOL Outage Map Near Brooklyn, Kings County, New York

The most recent outage reports and issues originated from New York City, Staten Island, Brooklyn, Woodside, The Bronx, Lyndhurst, Newark, Queens, Manhattan and Bayside.

New York City E-mail
Staten Island E-mail
Staten Island E-mail
New York City E-mail
New York City E-mail
New York City E-mail

AOL in Brooklyn, New York Comments

Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.

AOL Issues Reports Near Brooklyn, New York

Latest outage, problems and issue reports in Brooklyn and nearby locations:
  • yakameiin slim maw (@yakameiin) reported from Newark, New Jersey

    Best thing about the streaming era is we don't have to listen to no ******* "aol exclusive" tags on every damn song.

  • TheRealElbow dj elbow (@TheRealElbow) reported from Queens, New York

    Back in the day, I was catfished on MySpace. This girl was using her cousins pics as her own. This was the AOL/AIM days, so you know XeLBoW did his investigative work and called her out when shit got fishy.

  • mariedaniellex3 single (@mariedaniellex3) reported from Manhattan, New York

    Is there a 2019 version of an aol chatroom for ppl with abandonment issues

  • JunoCassandra 𝙅𝙖𝙣𝙞𝙨𝙚.⚢ / #Tulsi2020 (@JunoCassandra) reported from Manhattan, New York

    The one day we don’t go to AOL Build shit get crazy 😭😭😭 @jailynmiracle @emilysdiamonds

  • MerrylWiener Merryl Wiener (@MerrylWiener) reported from Queens, New York

    @nevermore_007 @AOL Never gonna happen.

  • DillOnfire Dillon J. Breslin (@DillOnfire) reported from Manhattan, New York

    @aolmail need a ton of help. Phone support = no

  • Nissan_620Z Jay (@Nissan_620Z) reported from Inwood, New York

    I get shit for my aol email address...well it’s my name with no numbers or extra characters....so I’m keeping it til it disappear 🤣🤣

  • yolainc Yolanda Alejandre (@yolainc) reported from Jersey City, New Jersey

    @wvjoe911 @AOL That's funny they do it all with no help from the media.

  • NelsonFFerrer1 Nelson F Ferrer (@NelsonFFerrer1) reported from Brooklyn, New York

    @Dan_Schulman Hey Dan . How are you. Can I talk to you privately.. plz plz I need you help bad. It’s has to do with paypal. I went to the right channels but no luck. Plz I’m only going to take 2 mis off your time .. my email flamencogun @ aol and I cannot talk . Thx much. Nelson F Ferrer

  • Globalmess65 dominic (@Globalmess65) reported from Manhattan, New York

    @ReformedBroker sorry sweetie but $ORCL is not the last of the bunch... $CSCSO and $INTC have never made new highs. Neither has $AOL lol

  • PeejeT Peeje👍🏻 (@PeejeT) reported from Brooklyn, New York

    AOL login sounds on repeat

  • AirlineFlyer Jason Rabinowitz (@AirlineFlyer) reported from Brooklyn, New York

    And to top it off now I get to help my mom add her AOL email to her new iPhone...

  • AppellMappell Michael Appell (@AppellMappell) reported from Manhattan, New York

    AOL is stupid. The worst person in congress. Get her out

  • jearysylves JRY (@jearysylves) reported from Brooklyn, New York

    We didn’t apps back then, shit it wasn’t even called “Social Media” AOL Chat rooms & Blackplanet for the 99 *Jeary has left the room* *Closing door sound*

  • NellieBerlicchi Nellie Berlicchi (@NellieBerlicchi) reported from Jersey City, New Jersey

    @nypost AOL is a moron. Don’t care about her college because she is still as stupid as stupid can B.

  • 718Shaun 🇩🇴 Jesse Jackson (@718Shaun) reported from Manhattan, New York

    When that happened I said “AOL set me up! This computer has a virus, all these damn pop ups” lol

  • graubart Barry Graubart (@graubart) reported from Manhattan, New York

    @dancow In the 90s I had an AOL account so I could test our software on their proprietary browser. Couldn’t cancel online. Had to call in (but long wait on hold). Instead, I switched to cheapest (4.95) plan until credit card finally expired.

  • Matmenpodcast Mat Men Pro Wrestling Podcast 🎙 (@Matmenpodcast) reported from Bayside, New York

    @myreddreadsrock WWF at the time was super super hot when WCW died and it really came down the the AOL Time Warner Merger. TNA never had a leg to stand on.

  • goldengirlsBOS Golden Girls LIVE! (@goldengirlsBOS) reported from Manhattan, New York

    @AOLSupportHelp We are having trouble here in NYC of sending emails with attachments on AOL. Never had this problem before.

  • Chuck_Suffel Chuck Suffel (@Chuck_Suffel) reported from Queens, New York

    I love the idea of the @discordapp but the reality is I burned out on chatrooms back in the 'ol AOL days. These days they're fun to watch but too damn stressful to participate in.

  • Karlyy7X Karlyy Quinn ♡ (@Karlyy7X) reported from Queens, New York

    @AOLSupportHelp My email was deactivated. I know my old emails were wiped but I only need access to it again to receive an email. I'm trying to recover a password. Help!

  • lilone127 Desi B (@lilone127) reported from Queens, New York

    Yassss Jason! That’s what I like to hear! At some point too, I believe it was like a main provider but with local service and one of the subsets was BellSouth! Something like that...Jeez! We’re going wayyyy back! AOL dial-up times! Lol

  • CableKent Kent Gibbons (@CableKent) reported from Manhattan, New York

    Wow the @BostonGlobe could teach AOL lessons in making it hard to cancel. Has to be done by phone and we’ve been on hold since 3PM (90 minutes). More determined than ever to stop this subscription! @MMooreNYC

  • _CubanSin _Za♛ в r a t 🧚‍♀️ (@_CubanSin) reported from Brooklyn, New York

    @Muva_Li if you remember you email or your aim you could call aol . & ' reset the whole thing and get your old twitter back. if you got yahoo or anything else i cant help you lmaooo

  • adamkolson Adam K Olson (@adamkolson) reported from Queens, New York

    @nuekerk I was worked on a solution for the “real” ‘Y2K’ which is 32-bit systems after 2038 when I was 17-ish. The stories people who knew jack about computers spun was bizarre, like because AOL 4.0 will think it’s 1900 instead of 2000 then their toaster will explode…

  • princessbubz2 Bubzyboo (@princessbubz2) reported from Brooklyn, New York

    Dear god she's in aol **** this

  • sjacobny Suzanne Jacobson (@sjacobny) reported from Manhattan, New York

    @vvlhi @aolmail My account is also down as is @westsidejoanie time to dump it Gmail working fine @MicheleWarnock @Astr0Wolf @LandisMarc

  • PLRonald ThanatosPLR (@PLRonald) reported from Queens, New York

    @ZanDoyle I remember Mosaic and Using AOL from those damn Floppies back in the 80's 😂😂😂

  • epc epc (@epc) reported from Manhattan, New York

    I don’t get IBM buying Redhat. Like AOL buying TimeWarner. Huge premium for the customer cash flow.

  • janetkconway Janet K Conway (@janetkconway) reported from Jersey City, New Jersey

    @aolmail GOOD LORD, Getting #AOLMAIL fixed is like watching 2 snails ****. #aol @AOL

  • janetkconway Janet K Conway (@janetkconway) reported from Jersey City, New Jersey

    @aolmail GOOD LORD, Getting #AOLMAIL fixed is like watching 2 snails ****. #aol @AOL

  • sergemoise2 Serge Moise (@sergemoise2) reported from Queens, New York

    @aolmail fix y’all shit 😕😕

  • dougboneparth Douglas A. Boneparth (@dougboneparth) reported from Manhattan, New York

    @jogiyat Dude. My brother and I had a PC consulting service in Boca. While there was the occasion router reset and HD formatting, it was mostly teaching older people AOL. $30/hr. That "get in trouble money" for a 17 year old.

  • temisanadoki TEMISANADOKI???? (@temisanadoki) reported from Queens, New York

    I miss that sound of the AOL Dial Up modem. I don't miss my mom, dad, or grandma picking up the phone and interrupting my internet sessions though. Ofcourse you kids don't know nothing bout that shit.

  • AlisaQ Alisa Richter (@AlisaQ) reported from Queens, New York

    @waouwwaouw It’s so terrible! Reminds me of AOL.

  • HaiderSF Haider (@HaiderSF) reported from Manhattan, New York

    @stevesi Ask someone between 25-40 if attracting someone from a social network is even cool. It’s like being attracted to talent from aol or yahoo in 2010

  • MichaelCovelli michael covelli (@MichaelCovelli) reported from Hoboken, New Jersey

    What in the AOL screenname kinda shit is this?

  • gakejodek Jake Godek (@gakejodek) reported from Manhattan, New York

    I've never felt nervous being in a car until I saw my driver open her AOL mail

  • ballmatthew Matthew Ball (@ballmatthew) reported from New York City, New York

    Vessel AOL Terremark Hughes Telematics Yahoo DirecTV Go90 AwesomenessTV Vodafone's Verizon Wireless stake Honestly it's incredible how much capital is wasted at top of market prices by pipes trying to be smart. Never ends. And the best assets, once acquirable, are always skipped

AOL Issues Reports

Latest outage, problems and issue reports in social media:
  • batzion batzion (@batzion) reported

    @AOLSupportHelp an error occurred while....pls try again. reloading does not help.

  • batzion batzion (@batzion) reported

    @AOLSupportHelp mail down in L A

  • tox1cbeauty Doña C (@tox1cbeauty) reported

    @Conscious_Filth Lol I still have access to my aol email 🤗 I can’t let it go because of nostalgia but I don’t use it for anything important. When I sign in and forget that the volume is on I’m still surprised at the loud ass “you’ve got mail”

  • PegasusTeam PegasusTeam (@PegasusTeam) reported

    @Andevrs I didn't even get a computer until I was 36. Hated AOL went on the web and found a site teaching html (htmlgoodies). Been building websites for a couple decades now. WordPress came along so been using it for 15 yrs. Learning React and building with @Gatsbyjs now. Never to late!

  • Romulus_Redux Jeffrey R. Marlowe (@Romulus_Redux) reported

    You know, I remember back in the stone age when folks like me spent hours upon hours in places like AOL's Grandstand sports chat rooms talking #NFL. Back then #Raider fans gave #Broncos fans shit about not having a ring constantly. It pissed me off. More...

  • JonRichard Jonathan Richard (@JonRichard) reported from Bromley, England

    @yungcontent And Bebo never sells to AOL

  • bhutch41 Brian Hutchinson (@bhutch41) reported from Lambeth, England

    Recurring @AOL password problem; keeps telling me “incorrect password” again; had same problem a month ago. When I input password it is accepted for a short while then same message appears again; infuriating! HELP!!!

  • jeraldsmusic85 jerald (@jeraldsmusic85) reported

    @chamberhands @thehill If you must know the reason I did was because of YouTube's terms that Google accounts could be terminated so I created a new Twitter with AOL you stupid moron

  • ANSTYLEdotCOM Ashanté Nicole (@ANSTYLEdotCOM) reported

    @laurrrelyse I was watching a show where they did a flashback episode to 2001, and immediately thought how kids will never know the horrors of aol dial up internet, and the first wave of chatrooms. Idk if its a good or bad thing

  • javyisking09 guitar gift giver (@javyisking09) reported

    @elmtree916 I will never get rid of my aol account