Giffgaff Outage in Bromley, Greater London, England

Giffgaff is a mobile telephone network running as a Mobile Virtual Network Operator using the United Kingdom O2 network.

 No problems detected at Giffgaff

Giffgaff problems in the last 24 hours in Bromley, England

Giffgaff Outage Chart in Bromley, Greater London, England

At the moment, we haven't detected any problems at Giffgaff. Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments.

Most Reported Problems:

Phone
(57.14%)
Internet
(30.16%)
Total Blackout
(9.52%)
E-mail
(1.59%)
Wi-fi
(1.59%)

Giffgaff Outage Map Near Bromley, Greater London, England

The most recent outage reports and issues originated from Golders Green, London, Finsbury, Ilford, Islington, Croydon, Leyton, Wandsworth, Bromley, Dartford, Fulham, Balham, Kensington, Stratford and Camberwell.

Golders Green Phone
London Internet
London Internet
Finsbury Phone
London Internet
Ilford Internet

Giffgaff in Bromley, England Comments

Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.

Giffgaff Issues Reports Near Bromley, England

Latest outage, problems and issue reports in Bromley and nearby locations:
  • Ryanclairmont 🅡🅨🅐🅝 (@Ryanclairmont) reported from Ilford, England

    Really not good enough, since Thursday got a goodybag sim for my daughter & it's still not working till now,you should haul all sales of sims till the issues are fix. #ofcom #cisas #ombudsmanservice #giffgaff

  • endaguinan Enda Guinan (@endaguinan) reported from Islington, England

    @O2 I’m with GiffGaff. Usually no issues with Mesia messages in any direction, but when it happens, I’m curious about this type of message. It says here’s your message, but there’s no link or attachment.

  • suhailpatel Suhail Patel (@suhailpatel) reported from London, England

    @Geek_Manager @jaseemabid @watbe @filipecvarela @ThreeUK @EE @giffgaff Three around Central London has been very spotty for me too (although it’s worse on iPhones than Androids, maybe it’s the iOS baseband on Three’s bands). Vodafone have been my go-to pretty much everywhere. Unfortunately the support is abysmal, guess you can’t have it all.

  • LashanStuff Lashan (@LashanStuff) reported from Camberwell, England

    @giffgaff There wasn't, the network just slows down to a crawl/stops functioning from congestion levels that are literally a daily occurrence there

  • LashanStuff Lashan (@LashanStuff) reported from Camberwell, England

    @giffgaff Service was practically unusable around London Bridge station at 5pm yesterday

  • staylowkae baby wasteman. (@staylowkae) reported from London, England

    giffgaff finally back to more data less money but ofc its slow now 😐

  • Agathi0usssss Agathe (@Agathi0usssss) reported from Poplar, England

    @giffgaff It’s ain’t working since yesterday afternoon I have tried to disconnect and reconnect it ain’t working and the network seems to be fine where I am right now 😡 I’m paying £25 to have unlimited and right now it isn’t!

  • Agathi0usssss Agathe (@Agathi0usssss) reported from Hackney, England

    Am I the only one having Data issue with @giffgaff ! Every time it says my 3G is on but it doesn’t work at all 😡😡

  • SophieGudge_ Sophie 💕 (@SophieGudge_) reported from Stratford, England

    @l0ulaa I had this issue in Lincoln with Three... had to change to giffgaff as it was so bad!

  • uncoolbob Bob MacCallum (@uncoolbob) reported from London, England

    No signal, phone or data here @giffgaff

  • arigork Ari Gork (@arigork) reported from Camden Town, England

    Family visiting needed a local sim. Got @giffgaff prepaid & activation was simple & fast. Catch is you need to get a voucher or credit/debit card to load selected bundle as store could not help and needed browser access to activate sim and load bundle. Otherwise 5 stars :)

  • CliveJGoodwin Clive J Goodwin (@CliveJGoodwin) reported from Bromley, England

    @giffgaff Just activated my SIM and ported my old number over from previous network. Seemless process. Fast 4G signal also. 👍

  • richardlloydact Richard Anthony Lloyd (@richardlloydact) reported from Dartford, England

    @giffgaff Too late. As I work away I can’t afford to think I maybe won’t speak to my family when I need to. I am cancelling. If you could furnish me with your member service email please; I can’t seem to find that on your website. Thanks.

  • richardlloydact Richard Anthony Lloyd (@richardlloydact) reported from Dartford, England

    @giffgaff have just switched to you, no link to keepnold number sent, tried to log into an agent and got access denied. Away from home and no one can get in touch. Please help ASAP!

  • Clockwisesss Clockwise (@Clockwisesss) reported from Wandsworth, England

    Seems @giffgaff have just throttled me to 30kb/s. Time to swap network I guess.

  • EricDelmore Derek Elmore (@EricDelmore) reported from City of London, England

    24hours and still nothing from @officialUKMail and next to nothing from @Giffgaff. As bad as each other.

  • davidchow David Chow (@davidchow) reported from Hammersmith, England

    In addition to giving me socks and a money off voucher, @innocent also donated £10,000 to @crisis_uk this Christmas. Add in the £1M pot received from @O2 and @giffgaff from last week's network outage, that's good news to help the homeless this #Christmas

  • davidchow David Chow (@davidchow) reported from Hammersmith, England

    In addition to giving me socks and a money off voucher, @innocent also donated £10,000 to @crisis_uk this Christmas. Add in the £1M pot received from @O2 and @giffgaff that's good news to help the homeless this winter.

  • headybow Elvst (@headybow) reported from Stratford, England

    @giffgaff @giffgaff I have just received an email about the outage affected me that I would be receiving 0.90p in compensation. Thank you giffgaff for such a generous offer. Good way to say we are sorry for causing you pain and inconvenience, so you take 0.90p from us.

Giffgaff Issues Reports

Latest outage, problems and issue reports in social media:
  • niccareem nic (@niccareem) reported

    @giffgaff I have been trying to return my broken phone for numerous days now - your return policy sucks. Despite numerous emails and messages on your community forum I am still waiting to return the faulty phone you sent me. Your website returns system is faulty or non existent

  • swebby27 stephen webb (@swebby27) reported

    @giffgaff A phone masque near me is down

  • giffgaff giffgaff | The mobile network run by you (@giffgaff) reported

    @Elly_w Due to GDPR laws we do not have access to accounts via our social media platform, so we are unable to investigate and advise further for you here unfortunately, Elly. Rest assured we will be back in touch as soon as we can to help sort this out - giffgaff Jade

  • swebby27 stephen webb (@swebby27) reported

    Is @giffgaff having problems over ilford area

  • TaskforcePak International Taskforce (@TaskforcePak) reported

    @Mykiel_B @giffgaff what is you customer service number you dont have any numbers to call GIF GAF

  • Rikeem1 Rikeem (@Rikeem1) reported

    @charliejs_ Vodafone and giffgaff aren’t the worst virgin are meant to be decent

  • giffgaff giffgaff | The mobile network run by you (@giffgaff) reported

    @danielap67 We understand that you are upset, and we want to help get this sorted for you as soon as possible, Daniel. However, unfortunately we are not able to investigate this further via social media. We will need you to update your case, so that we can help further - giffgaff Jade

  • danielap67 Daniel Oppenheimer (@danielap67) reported

    @giffgaff But I have spent the last 48 hours trying to get help that way and failing!. The agent couldn't solve it. That's why I tweeted.

  • Elly_w Elly Wilber (@Elly_w) reported

    @giffgaff Thanks Natalie. I was able to do this and ‘ask an agent’ for help. This was many hours ago and I haven’t had a reply yet. This is a really urgent matter as someone is using my SIM card and accessing my bank accounts. I am disappointed that there is no phone number to call.

  • paulj7269 paul jennings (@paulj7269) reported

    @giffgaff so my card has been declined by you no problems with my bank will i get the s9 as it takes 24 hours for your query to answer very disappointed