EE Outage Report in Bangor, Gwynedd, Wales
No problems detected
If you are having issues, please submit a report below.
EE (Everything Everywhere) offers mobile phone, mobile internet, home broadband internet and home phone service.
Problems in the last 24 hours in Bangor, Wales
The chart below shows the number of EE reports we have received in the last 24 hours from users in Bangor and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
At the moment, we haven't detected any problems at EE. Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!
Most Reported Problems
The following are the most recent problems reported by EE users through our website.
-
Internet (49%)
-
Phone (24%)
-
Wi-fi (13%)
-
Total Blackout (8%)
-
E-mail (4%)
-
TV (2%)
Live Outage Map Near Bangor, Gwynedd, Wales
The most recent EE outage reports came from the following cities: Llangefni.
| City | Problem Type | Report Time |
|---|---|---|
| Phone | ||
| Internet | ||
| Internet | ||
| Internet | ||
| Internet | ||
| Internet |
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
EE Issues Reports Near Bangor, Wales
Latest outage, problems and issue reports in Bangor and nearby locations:
-
Gareth Jones
(@jonesibfc) reported
from
Bangor, Wales
Oh, and to add, @ee network data doesn't work in here either #DarkAges
-
AQUA PLANKTON
(@Deiniolman) reported
from
Deiniolen, Wales
@EE @MayaJama @onlymikes_ @KaitlynDever Stupid people looking even more than usually stupid.
-
Malan Wilkinson 🏴
(@malanwilkinson) reported
from
Caernarfon, Wales
What is the deal in Bangor North Wales? The signal is awful! @EE
EE Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
JoshiLoveArsenalFC🆒
(@hitscharming) reported
@EE connection network signal has been so bad. It's gone 10 times worse. What has changed? Don't say too many people using it or buildings. Cuz I had the same buildings here for years and all of the sudden this 5G has destroyed connection signal.
-
Gouache
(@gouache32106) reported
@EE Well, i don't have time for that, so I guess my account will remain locked until I cancel my contract
-
Insta360 Support
(@Insta360service) reported
@gffcontwitch @EE @insta360 Hi, previously, through the online support team on our official website, we have specially arranged and provided you with a coupon, along with the coupon code and a detailed user guide. This information also included the URL to our official store as well as our contact email address. Please note that the URL shown in your screenshot should typically have additional characters as a suffix. The complete link will allow you to access our official store. We apologize for any inconvenience. However, you can directly search for and visit our official store to use the coupon. Please pay attention to the user guide our official website team sends to you. If you have any further concerns, feel free to send DM to this account, and we will follow up with you. Thank you.
-
Matt 🇬🇧🇺🇸
(@Rollie3333) reported
I'm trying to upgrade my Pixel 8 to the #Pixel10 on @EE z but they want me to go from paying £41 a month to £59. Absolute joke when a new customer can get the same deal for £36 !!!
-
JoshiLoveArsenalFC🆒
(@hitscharming) reported
@EE connection network signal has been so bad. It's gone 10 times worse. What has changed? Don't say too many people using it or buildings. Cuz I had the same buildings here for years and all of the sudden this 5G has destroyed connection signal.
-
Jo Burgess
(@JoBurge33213678) reported
@EE dreadful service, dreadful customer service. Huge regrets around moving over to you. Wish we'd stayed with BT 😡
-
Gouache
(@gouache32106) reported
@EE Well, i don't have time for that, so I guess my account will remain locked until I cancel my contract
-
Jo Burgess
(@JoBurge33213678) reported
@EE dreadful service, dreadful customer service. Huge regrets around moving over to you. Wish we'd stayed with BT 😡
-
Gouache
(@gouache32106) reported
@EE Well, i don't have time for that, so I guess my account will remain locked until I cancel my contract
-
Insta360 Support
(@Insta360service) reported
@gffcontwitch @EE @insta360 Hi, previously, through the online support team on our official website, we have specially arranged and provided you with a coupon, along with the coupon code and a detailed user guide. This information also included the URL to our official store as well as our contact email address. Please note that the URL shown in your screenshot should typically have additional characters as a suffix. The complete link will allow you to access our official store. We apologize for any inconvenience. However, you can directly search for and visit our official store to use the coupon. Please pay attention to the user guide our official website team sends to you. If you have any further concerns, feel free to send DM to this account, and we will follow up with you. Thank you.