O2 outages and service status in South Elmsall, England
No problems detected
If you are having issues, please submit a report below.
- O2 generated 0 outage signals in the last 24 hours around South Elmsall, including 0 direct reports.
- The most common problems reported in this area mention E-mail.
- E-mail (100%)
O2 is the commercial brand of Telefónica UK Limited offering mobile phone and mobile internet service, including voicemail and SMS. With over 25 million customers, O2 runs 2G, 3G and 4G networks across the UK. O2 previously offered home broadband service.
Problems in the last 24 hours in South Elmsall, England
The chart below shows the number of O2 reports we have received in the last 24 hours from users in South Elmsall, England and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
At the moment, we haven't detected any problems at O2. Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!
Live Outage Map Near South Elmsall, England
The most recent O2 outage reports came from the following cities: Pontefract, Barnsley, Rotherham, and Wakefield.
| City | Problem Type | Report Time |
|---|---|---|
|
|
19 days ago | |
|
|
Phone | 2 months ago |
|
|
Phone | 2 months ago |
|
|
Phone | 2 months ago |
|
|
Phone | 2 months ago |
|
|
Phone | 2 months ago |
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
O2 Issues Reports Near South Elmsall, England
Latest outage, problems and issue reports in South Elmsall and nearby locations:
-
Amanda Evans (@evansamanda) reported from Horbury, EnglandHello @O2 I’m a customer trying to log into my account and website and app are giving 504 error online? How can you help me? #priorityapp
-
Sarah Gomersell (@Gummybear1981) reported from Wakefield, EnglandGreat stuff @O2 priority app and website down whilst trying to get @peterkay_co_uk tickets 🎟 on top of worry of not getting a ticket #O2Priority #PeterKay 🤞🏼🤞🏼🤞🏼
-
James Duffy (@jamesduffy1234) reported from Auckley, England@O2 I’ve sent you a dm regarding my phone signal
-
J (@jenharp7) reported from Doncaster, England@O2 @Jon_Westy Please answer my messages I have waited since Thursday for someone to help me
-
Kathy (@MarsKathy) reported from Wakefield, England@O2 hi. Is there a problem with the QR code or number today for the Greggs offer? Local Greggs had error code so no breakfast roll!!
-
Jessica Moss-Wright (@ruthymoss) reported from Barnsley, England@O2 poor service again today, misinformed by agent...AirPods out of stock, call back and get same agent...AirPods in stock....so order, it’s never processed so have to order via #livechat again. This is not a difficult thing to complete...... #frustrating
-
Jessica Moss-Wright (@ruthymoss) reported from Barnsley, England@O2 sat on fone for over an waiting as you’ve taken a payment twice from my account but NOT processed the order, finally get through to someone, they can’t help and have to transfer me...I then get cut off #useless
-
J (@jenharp7) reported from Doncaster, England@O2 @AnnaAverkiou PLEASE ANSWER MY MESSAGE I HAVE WAITED SINCE THURSDAY FOR THIS ISSUE TO BE INVESTIGATED
-
George Howie (@thegrumpyjock) reported from Pontefract, England@O2 You have already told me you can't help as you can't trace a payment via chat so then I yet again needed to deal with your shocking customer service team on phone wasting my own time yet again this is all despite my account being settled because I paid the bill
-
Jharmain👩👧👦💖 (@Jharr87_) reported from Great and Little Preston, England@O2 I've been passed around all week, finally got through to the repair center & I have to wait AGAIN now, for another phone call that probably won't come! Literally the worst service i've ever received & i've had to cancel my trip home for xmas due having no phone! i'm so angry!
-
Ash (@ash_flay) reported from Swillington, England@TheSatanicWasp @EE They’re a shocking company to deal with Jay, I was with them for a few years but had had enough of the customer service experience, or lack of it more to the point. Finally jumped ship to @O2
-
Amy 👱🏼♀️ (@Amyy_Louisee) reported from Pontefract, England@O2 still not working 🙃🙃 still can’t make outgoing calls
-
Brad (@bradswfc__) reported from Doncaster, England@O2 Got one, sorry for the bad language wasn't your fault
-
J (@jenharp7) reported from Doncaster, England@O2 @ScoobaStibb Can you help resolve my ongoing crap with o2 I’m more than frustrated
-
J (@jenharp7) reported from Doncaster, England@O2 you have taken money from my account. Debt collection letter x 2 have arrived. No one can help in your customer service departments as I have no O2 tel number or account or recognise-able email on your system. I NEED HELP TODAY
-
-
gary smith (@whenitmattered) reported from Adwick le Street, England@O2 Terrible customer service was told I was getting a refund on the 17th feb which could take up to 15 days. Phoned up again as no sign of refund. Asked to put in a complaint on the 4th but no manager in.Manager will phone on Mon 6th… still no call. Phoned today again to complain
-
C O D Y 🐝 (@CxmmonDreads_) reported from Edenthorpe, England@O2 customer service is absolutely disgusting
-
Simon Dennis (@sjadennis) reported from Doncaster, England@O2 just wanted to say how good the service was at your store at the O2 at Greenwich today. Major hassles getting PAC codes to leave my current provider, but your store team were all friendly, patient, professional and thorough. Awesome service. Thank you. 👏
-
J (@jenharp7) reported from Doncaster, England@O2 can you please contact me and resolve the issue I’m having with your customer service team. You owe me money. Debt collection letters to me and you owe the money to ME
O2 Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
Ron Stidolph (@RonnieStidolph) reported@O2 Response appreciated, but its too late 4 failed attempts to transfer old number to O2, resulting in 6 hrs+ in online chats & 2 complaints (complaints that your chat operators raised, not me) & a cancelled contract within 14 days of a cooling period & a lost customer. Very poor.
-
Hayley Laura (@LilHay) reported@O2 @pethard_connor FOUR DAYS WAITING FOR U TO SORT THE ISSUE. TRY RESPONDING TO DMS I SENT OVER 19 HOURS AGO AND GRT THIS SORTED. I will be taking this further
-
❤️💛 (@st3veno91) reportedThanks for nothing @o2 and @Ticketmaster Absolute garbage apps 😡
-
Andrew Morrison🇬🇧 🇬🇧🏴 (@AndrewAgent1806) reported@O2 I wonder if you could help me as I have spent about 5 hours today trying to talk to a person at O2 and all I got was bots. I have lived at my current address for over 6 years, today I got a bill for someone I have never heard of, dated from last year.
-
Hayley Laura (@LilHay) reported@O2 @RichardPaulBonn Absolutely disgusting TEN hours been waiting for a response to dms and for u to get the issue sorted. Worst so called customer service ever award goes to you
-
John (@John_Tuns) reported@O2 absolutely hopeless customer service! So sick of how bad these companies treat people #shocking #poor
-
Mary Erickson (@MaryEricks51284) reported@_emsyems @O2 had this exact problem and ADCGSECURE fixed it.
-
K (@xxk4yl2xx) reported@O2 Is there network issues or something? I switched from ee to o2, thinking network connection would be better, but all i have had sijce switchin is errors, and signal issues. My 5g shows as havijg 2-3 bars of service yet it keeps sayin checking network whenever im usin the internet
-
t💋 (@ajemioo8) reported@O2 @Ticketmaster @TicketmasterUK please help me out. i bought Olivia Rodrigo tickets via the ticketmaster account, when I try to log in on the o2 app in the “my tickets” tab it says that my account is incorrect, although I created the account with the same e-mail and everything.
-
Valerio (@19valerio81) reported@O2 no service in the Elizabeth Line from Whitechapel to Farringdon. It’s been weeks now. Please fix it.