EE Outage Report in Bolsover, Derbyshire, England
No problems detected
If you are having issues, please submit a report below.
EE (Everything Everywhere) offers mobile phone, mobile internet, home broadband internet and home phone service.
Problems in the last 24 hours in Bolsover, England
The chart below shows the number of EE reports we have received in the last 24 hours from users in Bolsover and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
At the moment, we haven't detected any problems at EE. Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!
Most Reported Problems
The following are the most recent problems reported by EE users through our website.
-
Internet (49%)
-
Phone (24%)
-
Wi-fi (13%)
-
Total Blackout (8%)
-
E-mail (4%)
-
TV (2%)
Live Outage Map Near Bolsover, Derbyshire, England
The most recent EE outage reports came from the following cities: Sheffield, Alfreton and Chesterfield.
| City | Problem Type | Report Time |
|---|---|---|
| Phone | ||
| Phone | ||
| Internet | ||
| Wi-fi | ||
| Phone | ||
| TV |
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
EE Issues Reports Near Bolsover, England
Latest outage, problems and issue reports in Bolsover and nearby locations:
-
Just Craig
(@JustCraigyp) reported
from
Sheffield, England
If you transferred your number from @O2 to @VodafoneUK a week ago and you’ve had nothing but trouble already (taken a week to port over and still not complete) if I cancel with Vodafone csn I still keep my number with @EE
-
DaveBarberrightback
(@DJBrightback) reported
from
Sutton in Ashfield, England
@EE hi, just bought some new pixel buds 2 however the right bud is now not working. Was ok for 24hr but just been to they gym, it crackeled then cut off and now won't work. I've disconnected a couple of times but it won't work. Can you advise how to get these replaced please
-
Adam Fisher
(@AdamFisher02) reported
from
Chesterfield, England
@EE How can you help when I can’t physically speak to you ?
-
Martyn 🇬🇧🍸🔫
(@dubblow7) reported
from
Sheffield, England
@EE Just received a text supposedly from EE saying they need my details because they can’t bill me for my broadband??? Can you help tried to ring but there is a 25p charge? Can you assist? Thanks
-
andrew anthoney 🍋
(@andytoon30) reported
from
Mansfield Woodhouse, England
@EE And we are having network problems again, 3rd time in 7 days. What do we actually pay for, it’s a joke. Seriously considering my options now #ee #eedown
-
Adam Fisher
(@AdamFisher02) reported
from
Chesterfield, England
@EE How do I get in touch with somebody and speak in the phone. Disgusting customer service
-
S.robbo
(@stuartghostride) reported
from
Wales, England
@EE On the phone to customer services promised me a new product go into store they will give you a new one only to come away with a 2yr contract from the store . Not acceptable with a faulty product
-
nofuckingfilter
(@nofuckingfilte1) reported
from
Sheffield, England
I’ve never had anything negative to say about @EE until now. I’m a great paying customer and have been for years but all of a sudden my broadband has been dodgey? Customer services were no help 😒 #help
-
Alison Shea
(@PinkFunshine) reported
from
Sheffield, England
@drbillgibson @EE Right up there with @curryspcworld for customer service then, currently fuming 🤬
-
andrew anthoney 🍋
(@andytoon30) reported
from
Mansfield Woodhouse, England
@EE Yes I have registered. I tried ringing my housemate several times yesterday afternoon and he is on ee too and it kept going to his voicemail. Seems to be a weekend issue all the time
-
Dave Lindsay
(@lindsaydr) reported
from
Sheffield, England
@EE @MarcAllera you really employ sim incompetent people. Paid £93 for the past 23 months. Phoned to upgrade and 24 hours later my esim has been cancelled! I now have no service until a physical sim arrives. Pathetic. May cancel upgrade and go to @VodafoneUK
-
Lynn Clayton
(@LynnC0924) reported
from
Pleasley, England
@EE How do I log an official complaint
-
Lynn Clayton
(@LynnC0924) reported
from
Pleasley, England
@EE Did that yesterday they can’t help 🤯
-
Daniel Herrick
(@dansheffield) reported
from
Sheffield, England
@EE is there a problem with your internet? We have had a rubbish strength of 12mb since last night? Paying for the 149mb so this is not good
-
Dave Lindsay
(@lindsaydr) reported
from
Sheffield, England
@EE @MarcAllera you really employ some incompetent people. Paid £93 for the past 23 months. Phoned to upgrade and 24 hours later my esim has been cancelled! I now have no service until a physical sim arrives. Pathetic. May cancel upgrade and go to @VodafoneUK
-
andrew anthoney 🍋
(@andytoon30) reported
from
Mansfield Woodhouse, England
@EE your network seems to be down again this is the 2nd time since Friday. I have done a coverage checker and asked to be kept updated. Latest update 8hrs.... great, it’s a good job I have @virginmedia for my Wi-fi so I can still use internet. ng18 area
-
Liam Ward
(@wardysays) reported
from
Sheffield, England
@EE I’ve put in a formal complaint and will Dm you it now. I’ve been told another 48 hour wait dispute being told Tuesday, weds and now 48 hours. Clearly trying to keep me beyond my 14 day cooking off period
-
Dave Lindsay
(@lindsaydr) reported
from
Sheffield, England
Turns out that @EE ‘s unlimited data offering is limited by the incompetence of their staff who cancel SIM cards and leave customers with no service at all. @MarcAllera needs to really review processes and training
-
Dave Lindsay
(@lindsaydr) reported
from
Sheffield, England
@EE Just a shame the person I spoke to cancelled my esim instead of leaving connected until physical sim arrives as I asked. I now have no signal at all. Unlimited everything is great but it is limited by the incompetence of your support
-
Mark Taylor
(@tails101) reported
from
Sheffield, England
@EE Hey Guys. I recontracted my small business plan on Friday and it’s supposed to come with a smart benefit - was told to text pick to 150 to chose. But that just comes back with a list of 150 options and if I look at MyEE is states smart benefit excluded. Please help! Thanks.
EE Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
seb
(@ZebraShafter) reported
@EE someone has access to my sim and is sending out texts to friends and family asking for money please help asap
-
Alan Salt
(@alangsalt) reported
@EE Shows there is no network, already. Been in touch via phone and it's been confirmed network down as mast got damaged. It's not just my area but others also, but doesn't help matters when you are running a business and call scan't be made or received. Issue reported now
-
ME Costello 🌳
(@MaryECostello) reported
@EE I want to speak to someone. Can you sort that? Your diagnostics let’s saying no problem
-
c74NcK
(@AgentZara) reported
@LeePWilks @EE They're utterly hopeless. One of the worst firms ever.
-
TIME
(@horlaporsi) reported
@EE Please what exactly happen . After deducting my money for phone finance ..you cancel the order .what about my money
-
Nick Janney #MOT
(@JanneyNick) reported
@TheBritishIntel Hi @EE and @bt_uk , as a long time customer, I'd like to know if this is true...........
-
Síd Peacock
(@sid1307) reported
@EE It's saying excellent coverage but nobody here has any signal and it's been for days.
-
Cuckoo
(@CuckooInternet) reported
@stuinweymouth @EE Hi there 👋, We sincerely apologise for the inconvenience caused by the service issue. We understand how crucial it is to have reliable connectivity, and we completely appreciate the frustration of being without it. While some issues may take a little longer to identify and resolve, please rest assured we are doing everything we can to repair it. According to our terms and conditions, we aim to resolve service disruptions within 48 hours. If this isn’t met, you may be eligible for compensation. Please bear with us until then, we will keep you updated, also feel free to reach out if you have any questions or need further assistance — we’re here to help. 🙏
-
Simione Elborno
(@ElbornoSimione) reported
@EE Can't wait to cancel all 6 lines on return. Joke of a company.
-
ANTiHero
(@anthrendall) reported
@EE my WiFi has gone down for the second week in a row. I tried to call you but the ‘office is closed’? Best network for 12 years my arse. Sort it out! I’m leaving EE asap. Absolutely bollocks