TalkTalk outages and service status in Betws, Wales
No problems detected
If you are having issues, please submit a report below.
- TalkTalk generated 0 outage signals in the last 24 hours around Betws, including 0 direct reports.
TalkTalk offers broadband internet (ADSL), television (IPTV) and home service. TalkTalk also offers mobile phone and mobile internet service as mobile virtual network operator using the Vodafone wireless network.
Problems in the last 24 hours in Betws, Wales
The chart below shows the number of TalkTalk reports we have received in the last 24 hours from users in Betws, Wales and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
At the moment, we haven't detected any problems at TalkTalk. Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!
Live Outage Map Near Betws, Wales
The most recent TalkTalk outage reports came from the following cities: Pontyclun, and Pentre.
| City | Problem Type | Report Time |
|---|---|---|
|
|
Internet | 2 months ago |
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
TalkTalk Issues Reports Near Betws, Wales
Latest outage, problems and issue reports in Betws and nearby locations:
-
Steven Bletsoe (@StevenBletsoe) reported from Bridgend, WalesCan @TalkTalk please explain why my father has no phone line, no internet and when we phone to sort out we are told that "this service is currently not available" and the phone goes dead
-
Dee of the Endless (@goddessdeeva) reported from Pontypridd, WalesI'm bloody furious @TalkTalk after making me run through tests I told him I'd already done he tells me the problem is fixed and to call back if it isn't. When I do inevitably call back I'm told you're closed. I'm disabled and need my Internet connection to be safe.
-
Gerwyn Lewis (@Gershwin1974) reported from Ystrad, Wales@TalkTalk Good afternoon. Please could you advise on how I find out how long I have left in my contract. This information is not available when I log into my account as per your help section.
-
SwearyKnitter (@SwearyKnitter) reported from Treherbert, WalesHas anyone ever tried to speak to a human being at @TalkTalk It's very difficult, then when you do get through, they're just doing heavy breathing down the phone and telling you they don't understand.
-
islwyn davies (@IslwynD) reported from Mountain Ash, Wales@TalkTalk after being asked lots of questions last night, we still have intermittent internet. There was no solution offered.
-
May Baxter-Thornton 🏴 (@baxterthornton) reported from Aberaman, Wales@TalkTalk my internet is down completely and cannot get through to anyone on the phone. I work from home and so need a connection.
-
Taffy 68 (@RayDavi80338633) reported from Betws, WalesIs anyone having issues with @Talktalk. My fibre broadband speeds drop to about 10meg at 9pm every night. This has been going on for over a month and can't get talktalk to sort it. Just woundering if anyone else is having similar problems. Talktalk are completely useless
-
Paul Binning (@StarrdLtd) reported from Llantrisant, Wales@killer_giants @Christi45463861 @TalkTalk Well, to counter this, although it was 24 hours later than I hoped, I’ve just had a very pleasant exchange and lots of patient help from a lady called Angel in the customer support team
-
Wales-Golf-Madrid 🏴🏴 (@mattyaztec) reported from Church Village, Wales@HannahLewin12 @TalkTalk There is a cell tower down in Ton-Teg Cf38 we don’t have any phone signal in our area, might not have anything to do with your issue though.
-
Rebecca Cogbill (@beccacogbill) reported from Llanharan, Wales@TalkTalk awful service.... just to activate a sim card which you sent.. only to be told I haven't got mobile account even thou I have been paying you for 5 yrs... Awful service
-
SwearyKnitter (@SwearyKnitter) reported from Treherbert, Wales@TalkTalk My query is in my tweets - how do you justify 'admin charges' of £12.50 for a failed direct debit? Will you cancel these fees?
-
Moretta MoonShine (@moretta_moon) reported from Ferndale, Wales@OllyTed @owa_bob @BarneyCpt @ToddyFur @RonjaFur @Deadlysecret007 @mogsbear @brian_blackcat @brombelbeer1 @TalkTalk True they are just in it to fleece as many people as possible. and Bob My Internet has been locking up going slow and generally driving me nuts all week
-
Kelly Williams-davie (@kelwd1974) reported from Treorchy, Wales@TalkTalk I would welcome a call ASAP. I've cancelled my contract with you but have been charged for a router that never worked! I returned router and have proof of delivery on 15 August yet still today I'm being told that the router has yet to be received 😡
-
islwyn davies (@IslwynD) reported from Mountain Ash, Wales@TalkTalk Unable to reconnect tv and android phone. Message is no signal on server. Disconnected and reconnected router. Unable to connect to server. Usually no issues with TalkTalk but so close to Christmas. Not a happy house.
-
The_Bankmeto (@Bankmeto27) reported from Treorchy, Wales@TalkTalk worst customer service I’ve witnessed with the misses. Hold for 20 minutes Silent Hold with agents. Checkout option to claim free £5 not appear while renting movie. Got charged and they still don’t understand the English behind the problem 4 departments went through.
-
Christie Gerrard💙 (@StarWeep) reported from Pontypridd, WalesAnyone having issues with TalkTalk tonight? Our phones won’t connect to WiFi. But our TV has. @TalkTalk
-
Wales-Golf-Madrid 🏴🏴 (@mattyaztec) reported from Church Village, Wales@HannahLewin12 @TalkTalk Well that sucks badly. Hope they sort it for you quickly can’t game like that. 🙁
-
Paul Binning (@StarrdLtd) reported from Llantrisant, Wales@TalkTalk hello, I have continued Wifi problems where I every time I’m on a Zoom call the connection isn’t good enough and drops out. Please can someone call me so I don’t have to wait on hold forever?
-
Ian Evans 🏴🇺🇦 (@zoidberg99) reported from Pontypridd, Wales@TalkTalk Is service down in CF37 area, or just me?
-
Rebecca Cogbill (@beccacogbill) reported from Coychurch Lower, Wales@TalkTalk .. been a good customer but leaving as the internet playing up and then I get a bill more per month to end of contract... great service for being a good customer not ...
TalkTalk Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
Mad_hatter (@Madhatt41585343) reported@TalkTalk I had problems, they got sorted about 8.30am...its now 8.30pm and MORE problems. Resetting the router has not helped
-
TalkTalk (@TalkTalk) reported@JU51LNS I understand JU51LNS, from 7 July, if you’re not a TalkTalk broadband customer and haven’t subscribed, you won’t be able to access your email and will be redirected to the subscription page. If you’re planning to move providers, please download your data before then. -Mandisa
-
Liam Clarke (@LCla93) reported from Burnopfield, England@TalkTalk are there issues in NE16 area? Internet hasn't been stable for more than 5 minutes for past 2 hours, as usual poor stability
-
Kareny (@Karenyonholiday) reported@TalkTalk you have called me to make a new offer of service as am near end of contract. I ask that the offer be put in an email foe me yet, your team tell me they only do outbound. Your in the communication area, how is that you cannot send me an email of the offer I'd like.
-
Dr Prakash Nayak (@SRIPRAKASH76) reported@TalkTalk Hi there I think I accidentally deleted a text message from TalkTalk.Can you help ?
-
Finiasfinn (@Finias) reported@TalkTalk Haha i had np wifi for over a month, spent literally hpurs reporting it anda whole day trying to cancel my service when you failed to help. Worst service ever and people should be warned not to use you Shockimg disrespect
-
Phill Hartley (@pesphill) reported@TalkTalk All is fine now. It was a DNS issue but fixed by around 8:30
-
Sahina (@makremeow) reported@TalkTalk just got my bill and it says my package has a landline service which I never used to pay for but now I am? So that's an extra £20 I'm paying for
-
Lennox Richardson (@lennyrfc) reported@TalkTalk My Mother’s home telephone line is currently not working. Tried to do some routine fault finding using online guides, but nothing has resolved it. Unable to make or receive phone calls in her flat so can you please advise/assist?
-
TalkTalk (@TalkTalk) reported@Martin_Law I am sorry that you feel this way, @Martin_Law. Please note that as an active TalkTalk broadband customer you will not be charged for the email services, you will continue to utilize your emails for free. Elizabeth